Monday 27 June 2011

coklat dan jahitan



Salam....sibuknya kat sekolah kebelakangan ni..tapi saya tak nak bercerita tentang sekolah sebab rasenye dengan pengalaman yang tak seberapa ni, tak layakla saye nak bercerita tentang sekolah heheh..
So...sejak minggu lepas sy dah sms la beberapa orang kawan mempromosikan Tat nenas n coklat. Alhamdulillah ada la kawan2 yang bagi respon n pre-order...ada yang nak tolong promote jugak...sukanya hati....sayang korang. terima kasih ye...jasa korang akan ku kenang ke akhir hayat..
Jumaat lepas, siapkan order untuk mak uda - buat hantaran bertunang..sabtu lepas bawak mukhriz jalan ke Genting Highland, siapkan tempahan jahitan...Suami bising- rehat ma...tapi puas rasenye, berbaloi dapat siapkan tempahan dan dapat upah...Semoga apa yang saya usahakan ni, akak diberkati Allah..
So untuk raya ni..sy plan untuk ambil tempahan baju kurung n baju kurung pahang sebelum puasa RM 25/sepasang..
Untuk tat nenas RM 40 / 100pcs, coklat aneka warna n shape RM 30/50 pcs. maafla ye..coklat sy memang sy tak bleh reducekan harga...sebab sy guna coklat yang compound susu lebih...try la..sy jamin anda akan berpuas hati dengan rasenya...
Untuk order or pae2 pertanyaan, boleh la leave message or call me @ 012-374 3578.
Sekian, hope jumpe lagi..
Take care ye..

No comments:

Post a Comment